måndag 11 mars 2013

Skrivuppdrag för kuriren.nu


Som läsare på Kulturpolitikbloggen kanske uppmärksammat så är jag inte bara aktiv inom debatten om kulturpolitik i Sverige och hur den är och borde vara utformad. Jag skriver också ganska mycket om öl. Mitt intresse för öl är stort och jag skriver siten Allt Om Öl tillsammans med Pelle Stridh. Nu har jag fått ett utökat skrivuppdrag på ämnet öl. Den 1 april debuterar jag som bloggare på kuriren.nu, Norrbottens-Kurirens nättidning. Där kommer jag från den 1-7/4 att vara Veckans bloggare. Därefter kommer jag att fortsätta att skriva om öl på kuriren.nu i åtminstone 3 månader, sedan får vi se om samarbetet fortsätter eller avslutas. Kul blir det hur som helst så om du inte bara är intresserad av kulturpolitik utan av öl- och dryckeskultur så föreslår jag att du tar en titt dels på Allt Om Öl och dels på kuriren.nu efter den 1/7.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar